2024-02-26 19:20 61 dni temu AdamFund21 4 wpisy | Dzień dobry
Na telefonie iPhone 13 mini, po ostatniej aktualizacji aplikacji, zmienił mi się widok walorów w portfelu. Mam tylko trzy kategorie: Cena PLN, Zmiana 1D i Data wyceny. Nie ma stopy zwrotu, średniej ceny kupna, zysk/strata PLN.
Przy uruchomieniu aplikacji i odpaleniu portfela przez klika sekund jest wszystko ok, ale po chwili znika część danych. |
|
2024-02-26 20:00 61 dni temu myfund.pl 8264 wpisy | Cześć,
Potestowałem trochę i nie udało mi się zreprodukować tego problemu.
Możesz mi posłać zrzut ekranu? Jak nie na forum to możesz mi podesłać na kontakt@myfund.pl
Czy potrafisz zreprodukować ten problem - jeżeli tak to jak to robisz.
Czy problem jest powtarzalny czy losowy?
Pozdrawiam,
Damian |
|
2024-02-26 22:07 61 dni temu AdamFund21 4 wpisy | Błąd wyskakuje losowo. Przykładowo po włączeniu aplikacji jest wszystko ok. Po kliknięciu w walor (aby sprawdzić jego szczegóły) i po powrocie do głównego ekranu portfela, czasem ekran się zmienia tak, że brakuje kilku kategorii danych. Ten problem wyskakuje raz szybciej, raz później - losowo. Załączam obrazek.
Jeśli to ma znaczenie, to iOS w telefonie nie jest najbardziej aktualny.
Pozdrawiam,
Adam
Załącznik:
|
|
2024-02-26 22:22 61 dni temu myfund.pl 8264 wpisy | Napisz mi wersję iOSa.
Spróbuję przetestować na tej wersji.
P.S. Bez względu na ten problem zalecam jednak aktualizację :-) |
|
2024-02-26 22:33 61 dni temu AdamFund21 4 wpisy | Wersja iOS 15.1.1 a więc niemal tak stara jak telefon. Teraz mam co najmniej dwie motywacje, by wgrać nowy soft :) |
|
2024-02-27 10:35 60 dni temu AdamFund21 4 wpisy | Ściągnąłem najnowszą aktualizację aplikacji z App Store. Wygląda na to, że problem już nie występuje. Dziękuję za szybką odpowiedź
Pozdrawiam,
Adam |
|
2024-02-27 10:44 60 dni temu myfund.pl 8264 wpisy | Dzięki za info.
Próbowałem to zreprodukować na iSO 15.0, ale też to mi się nie udało.
Może w 15.1.1 był jakiś bug.
Albo po prostu kompilacja aplikacji dla iOS 17x generuje taki problem w iOS 15.1.1
Nieważne - ważne, że działa na nowej wersji.
Pozdrawiam,
Damian |
|
2024-02-28 11:58 59 dni temu jawkami 1 wpis | EDIT: zaktualizowałem mufunda z AppStore (nowa wersja 3.39 sprzed 2 dni, i teraz już jest dobrze).
Cześć,
Ja niestety mam ten sam problem - pojawił się on kilka dni temu (choć wcześnie byłem kilka dni na wakacjach i nie sprawdzałem myfunda, więc może on być już z 1-2 tygodnie). Mam iPhone'a 15 pro i prawie zawsze najnowszego iOSa (teraz 17.3.1). Nie umiem powiedzieć, czy błąd nastąpił z tą wersją, czy już z 17.2.
Wygląd mam taki jak kolega pokazał (3 kolumny) i mogę palcem scrollować w prawo, żeby widzieć inne kolumny). Błąd pojawia się sam, po paru sekundach od włączenia aplikacji (czyli chwilę jest dobrze, a potem rozjeżdża się).
|
|
2024-02-28 12:02 59 dni temu myfund.pl 8264 wpisy | Cześć,
A spróbuj zrestartować telefon.
Możliwe, że problem ustąpił nie dlatego, że został zaktualizowany iOS, ale dlatego, że został wykonany restart.
Pozdrawiam,
Damian |
|