2019-09-09 20:35 1702 dni temu PeriMCS 180 wpisów | Otrzymuję taki komunikat:
Stan gotówki na koncie Gotówka (konto) w Twoim portfelu (Kontrakty) jest ujemy. Najprawdopodobniej spowodowane jest to niezamkniętym kontraktem. Zamknij kontrakt lub dodaj odpowiednią ilość gotówki. Jeżeli tego nie zrobisz to nie będziesz mógł dodawać nowych operacji!!!
Przed dzisiejszym dniem nic takiego mi się nie pokazywało, a stan konta zgadzał się ze stanem konta u brokera. Dzisiaj kupiłem 2 kontrakty na WIG20. Na koncie u brokera mam jeszcze gotówkę. Na myfund podsumowanie się zgadza ale dostaję ten komunikat. |
|
2019-09-10 07:04 1701 dni temu myfund.pl 8298 wpisów | Cześć,
Czy masz wciąż ten problem?
Jeżeli nie to napisz proszę czy uważasz, że błąd wciąż występuje.
Tak sytuacja jak piszesz może wystąpić gdy w danym dniu miałeś stratę na kontrakcie i powinieneś zwiększyć depozyt, a na koncie gotówkowym nie ma środków do jego pokrycia.
Pozdrawiam,
Damian |
|
2019-09-10 20:22 1701 dni temu PeriMCS 180 wpisów | Dzisiaj taki komunikat mi się nie pokazuje - nie robiłem żadnych operacji od wczoraj. Cały czas trzymam 2 kontrakty.
Taka sytuacja jak piszesz nie mogła zajść bo wtedy broker zamknąłby za mnie pozycje. |
|
2019-09-10 20:26 1701 dni temu myfund.pl 8298 wpisów | Czyli skoro wczoraj był, a dzisiaj już nie to jedyne co pozostaje to poprosić Cię, żebyś zgłosił ten problem jak się powtórzy a ja muszę go przeanalizować jak jeszcze występuje.
Tak czy inaczej spróbuję sprawdzić co mogło być tego przyczyną.
Pozdrawiam,
Damian |
|
2019-09-13 09:34 1698 dni temu PeriMCS 180 wpisów | Znowu mam ten błąd.
Podejrzewam, że źle liczy depozyty.
Mam gotówkę na koncie, sprawdziłem u brokera. |
|
2019-09-13 18:17 1698 dni temu myfund.pl 8298 wpisów | Możesz zrobić zrzut ekranu i wysłać mi na maila?
Widzę , że teraz jest ok. Czy poprawiło się po dodaniu nowej operacji czy samo?
Damian |
|
2019-09-16 21:40 1695 dni temu PeriMCS 180 wpisów | Teraz jest znowu to samo. Po kupieniu drugiego kontraktu. A na koncie jest jeszcze trochę grosza. Co mam wrzucić na screena? I gdzie wysłać? Podejrzewam, że możesz to samo zobaczyć sam, ewentualnie w bazie danych. |
|
2019-09-16 21:56 1695 dni temu myfund.pl 8298 wpisów | Cześć,
Chyba wiem skąd problem.
W myfund.pl dopłaty do depozytu nie bilansują się pomiędzy walorami. W rzeczywistości, gdy masz otwartych kilka różnych kontraktów wartość depozytu nie jest liczona dla każdego oddzielnie, ale dla wszystkich razem, a algorytm liczenia jest dość skomplikowany...
Stan gotówki na koncie może się więc nie zgadzać z tym w DM bo w myfund.pl licznie wartości depozytu jest per kontrakt.
Zobaczę jeszcze jutro jak to będzie wyglądać.
Pozdrawiam,
Damian |
|
2019-09-17 08:42 1694 dni temu PeriMCS 180 wpisów | W tej chwili nie mam tego komunikatu, a nie wykonywałem jeszcze żadnych operacji. |
|
2019-09-17 09:05 1694 dni temu myfund.pl 8298 wpisów | Zrobiłem poprawkę, która powinna rozwiązać Twój problem. Daj znać jakby wystąpił ponownie.
Pozdrawiam,
Damian |
|